De Zomer van 2013

Na meer dan 24 uren regen lijkt het toepasselijk om eens terug te blikken op afgelopen zomer want die is nu toch definitief voorbij lijkt mij.

Vanaf de toch mooie winter had ik me al voor genomen om dit jaar weer mee te doen aan de Skate24KIKA maar dan wel Solo.
Ik wist niet dat me dat zou lukken maar ik had de ervaring van andere jaren dat in estafette ook erg zwaar is door steeds weer vol te gaan en dan weer wachten op je beurt .Ik kwam tot 429 kms en had het niet voor mogelijk gehouden dat dat kon.
1274099_210419565786726_1489446170_o
Mijn lichaam heeft me zelf versteld doen staan want het ging boven verwachting . Dit was ook mede te danken aan al mijn spontane sponsoren die mij een super drive gaven om deze klus te klaren .

Maar in Maart hadden we eerst het 40jarig bestaan van onze sponsor van Donders Goed , Attractieverhuur Moonen had open dagen en met een delegatie van ons clupku zijn we uiteraard n middag wezen speulen bij onze sponsor.
_DSC74791
Dan zijn we ook n paar keer weer bij AmstelGoldRaceXP geweest voor wat heuveltraining.
Wat altijd weer gezellig en nuttig is om de benen uit hun winterslaap te halen.
904890_605842569445658_592877453_o
Toen begon het skeelerseizoen zoals gewoonlijk in Heerde waar traditioneel de toerkanjers worden gehuldigd voor de tocht, en dit jaar viel ik ook weer in de prijzen door toerkanjer van Zuid te worden.
Lentebloesemtocht_0033

Ook kwam er in April het goede bericht dat onze Speultuin in de polder van Biddinghuizen FlevOnice weer op 1 november de poorten opent , inmiddels is dat 1 december geworden en zal er hard gewerkt moeten worden want het is op moment van schrijven een grote bouwput want er word grof geïnvesteerd om er dit keer wel een succes van te maken.
logo
Ik was ook te gast bij de mannen van SKA Middelburg bij hun openingsSkeelertocht dat deze keer op mijn 2de thuis eiland Goeree/Schouwen-Duiveland gereden werd.

Vertrek op de Grevenlingendam.

Vertrek op de Grevenlingendam.

Zo  was er in Mei weer de mooie fietstocht in Limburg , Limburgs Mooiste die deze keer over 175km ging voor ons en dus weer een heel stuk verder dan andere jaren toen het 150km was.Maar het ging weer als n speer en we gaan dit jaar zeker weer.

de route en details

de route en details

Ik ben ook muziekliefhebber zoals jullie weten en dit jaar was het eindelijk gelukt om tickets te bemachtigen voor een concert in het Goffertpark van Bruce (the Boss) Springsteen en in de zelfde week met Marloes naar Iron Maiden in de ZiggoDome waar ik ook nog nooit was geweest en beide concerten waren Gruwelijk Vet.

foto NU.nl

foto NU.nl

20130625_212624
Dan word het July en is het rustig in skeelertochtenland ik ben op de skeelers naar Renesse gereden om zo duur op te doen voor de 24KIKA strijd en lekker rustig met de nodige fiets en skeelerkilometers ook eens heel veel rust genomen , en dat bevalt prima en ik wijd het er ook aan dat na de vakantie er veel progressie zat in de resultaten.

In augustus begint Boekel altijd met hervatten van het skeelerseizoen en het ging als vanzelf in de altijd weer mooie en goed bezochte tocht.

poster1 Kb J 2013

Met een mooi groepje hebben we ook de Eddy Merckx Classic gefietst dat meer over Noord Limburg ging en weer eens Limburg van een andere kant liet zien.

n Mooi groepke

n Mooi groepke

Dan word het september en breekt de dag aan dat ik 24uren mag gaan skeeleren , wat wil een mens nog meer hahahah. maar daar las je hier bovenaan al over.

En stond de 15de september onze 7de Plattelandsskeelertocht weer op de kalender en dat is weer een daverend succes geworden.

Mooi Peloton op weg naar Heusden

Mooi Peloton op weg naar Heusden

Zo  hebben Jan de Witte en ik weer een nieuwe ervaring op gedaan in oktober om aan de MTBKustmarathon mee te doen. Het was een zeer speciale ervaring en we waren er beide erg enthousiast over en zeker van plan om volgend jaar weer mee te doen.

n mooi Groepke Liefhebbers

n mooi Groepke Liefhebbers

Dit was een overzicht van mijn enerverende zomer met als persoonlijk record scherper geteld tijdens de 24uren van Kika op 429km en ik ben benieuwd of ik hier nog ooit over heen kom.
We gaan ons voor bereiden op de winter en ik ben dit jaar weer ingeloot voor de ECHTE 11stedentocht dus wie weet . Maar de alternatieve gaan we sowieso rijden ,alles bij goed gezondheid uiteraard maar daar gaan we wel vanuit en werken daar elke dag aan.

Bedankt voor jullie bezoek op mijn site en ik hou jullie op de hoogte van mijn capriolen komende winter.

HOUDOE WAR !!!

Plaats een reactie