“Mijn Sponsoren” Skate24KIKA bedankt !!!!!!

Ik ga nu iets gevaarlijks doen , maar ik denk dat ik mijn administratie goed op orde heb.
Jullie brachten samen €2.737,50 bij elkaar van het totaal bedrag €72.977,00

Bij deze wil ik alle mensen en bedrijven bedanken die mijn hebben ondersteund in mijn missie voor 24KIKA.
Hier onder de lange lijst van alle Bedrijven en Particulieren die een gulle greep in hun beurs deden.
bedankt

Bedrijven ;

360 Drukkerij van Engelen
BBQ en Catering Joost Donders
Sport2000 Stehman.
Spotje-SportPomotie.nl Mario Donker
Bakker Bart Kaatsheuvel Ron v d Broek
Plus Waalwijk Martijn Verschure
Post Fietsen Kaatsheuvel Ryan en Tommy
Weissensee4Kids Marije
AEW Weissensee
FlevOnice
Leon van Vugt Auto’s
Arjan de Graaf Fotografie
Klijn Advies Kaatsheuvel
W & M Ijpelaar V.O.F.
Torwegge Wielen John Broeks
WeeTech John de Jong

Particulieren;

Ton Damen
Henk Braker
Marianne van Velthoven
Stijn de Vos
Tini en Rina Zwaans
Heleen Nagtegaal
Jan Bredewout
Robert van Vliet
Anka de Kramer
Harrie Klijs
Henk Jan Kerkhoff
dhr Trommelen
Els Spruit en Jan v d Laan
Elles Vos
Jacky en Jos Smit
Gerard en Maja Bastiaansen
Wiljan en Jeanette de Rooij
Jan de Witte
John Schepens
Dini Rademacher
Adri v d Berge
Erik v d Berg
Harald van Engelen
Jan Nijman
Nel en Gerard v d Ham
Gerhard en Coby Elzenbroek
Eric Zieltjes
Chantal Ijpelaar
Luc en Greta Vancoillie
Marjolein van Oirschot
Walter en Nancy v d Ven
Floor Colje
Robert Rijnders

Al deze Mensen hebben spontaan gestort na mij oproep via Social Media en mijn Site , niemand is persoonlijk benaderd door mij , dus Social Media werkt !!

****************Nogmaals Allemaal Bedaaaaaaaaaaaaankt namens KIKA *****************

3 Reacties

Plaats een reactie