ssg Donders Goed Nieuwe Tenue s

Afgelopen vrijdagavond had ons Clubku hun Nieuwjaars-receptie . Dit vond plaats in Raamsdonk en tijdens die receptie werden de nieuwe Zomer en Winter tenue s getoond . Want na 5 jaren van voor sommige intensief gebruik waren er kledingstukken aan vervanging toe. Want Joost Donders eist wel dat we netjes voor de dag komen .

Dus taste hij in de buidel en werd er een complete zomer en winterset gemaakt, compleet en dat wil zeggen compleet tot aan de sokken toe.

Door de mannen van Donders Goed kregen Jannie en Joost daarom een Shirt in mooie lijst aangeboden voorzien van alle handtekeningen.
Joost was er zeer vereerd mee en beloofde dat het een prominente plaats zou krijgen in zijn huis of zaak.

Met een hapje(hoe kan het ook anders) en een drankje werd het komende seizoen door genomen met als eerste hoofddoel De Weissensee.

Hier enkele foto s van de ploeg presentatie.

Winter tenue

Winter tenue

IMR00056

Zomer tenue

20130111_222406

Mail aan “NatuurijsLiefhebbers” It Giet Oan !!

Beste NatuurijsLiefhebbers.
zeerklein1
Dit is de naam de mijn mailgroep waar jij in zit .
Wil je daar in blijven hoef je niets te doen maar wil je de update s niet meer ontvangen laat het me even weten.

Het is weer zover het eerste natuur ijs gaat zich aan dienen ,.
Ik had hier -13gr C op de teller vanmorgen en vannacht gaat het richting de -20grC.
Maar wij hebben hier in t zuiden weer de pech al voor het 3de jaar op rij dat er te veel sneeuw op een te dunne ijs vloer is gevallen .
Nu is het bij mij achter op de sloot zo dat de sneeuw op het ijs is gesmolten en bij deze stevige vorst is daar prima op te schaatsen.
Ik heb er vanmorgen al op gestaan en het hield net bij 2.5cm .(vorig jaar zou ik natte voeten hebben gehad LOL ).
Ik heb al veel contact gehad en er zijn veel wateren die gelukkig nog open lagen , en boven Zwolle is weinig tot geen sneeuw gevallen .
Dus Blokzijl komt in beeld en die hebben hun ijsbaan op moment van dit schrijven net geopend.

Pierrot , Wiljan en ik gaan as vrijdag schaatsen , en ook Harrie Klijs gaf aan vrijdag met Jo Verboven mee te gaan , waarnaar toe kunnen we nog bekijken.
Volgens Alfred Knikker komt het Drontenmeer ook wel in beeld voor vrijdag want ook dat heeft tot gisteren toe open gelegen.

Dus stel ik voor om jullie voelsprieten uit te zetten en laat het donderdagavond voor 21.00uur weten of je mee gaat .
En of je plaatsen hebt gehoord waar geschaatst word ik vermoed dat er zaterdag al wel tochten zijn.

De dooi die verwacht werd in t weekend krijgt volgens de nieuwe pluim van zojuist geen schijn van kans en gaat de vorst volgende week gewoon door zij het wat milder dan nu.

We gaan vertrekken dus vrijdag bij de MC Donalds in Waalwijk vooraan op de parkeerplaats. Om 7uur aanwezig om te carpoolen en stipt kwart over 7 vertrekken.
Vanuit Raamsdonksveer is niet meer mogelijk om op de A27 te komen vanaf de Carpool.

ps Wil jij ook in deze mailgroep komen stuur even je mailadres.

Met Ijsselijk vriendelijke groeten Wim Ijpelaar

✉ wim.ijpelaar@home.nl
✉ wilhelmusijpelaar@hotmail.com
✉ wjijpelaar@gmail.com

WEB; https://wimijpelaar.wordpress.com

TEL(+31)(0)620282422