Opening van 5km ijsbaan FlevOnice

Vandaag was weer de eerste schaatsdag op FlevOnice . Zo n 20 genodigden stonden van morgen om half 8 aan de start voor een ereronde op het maagdelijke ijs van wat voor mij het 8ste wereld wonder is . We werden door de burgemeester van Dronten weg geschoten en na een ronde van 5kilometer waren we uit genodigd aan het champagne ontbijt dat toen klaar stond .

Jochem Uytehaage en Jan Maarten Heideman waren ook aanwezig als prominenten en aan het ontbijt kregen we een oorkonde en waren deze groep mensen gebombardeerd tot “Ambassadeurs van FlevOnice” .Na het ontbijt waar ik de champagne maar heb laten staan , zijn we naar buiten gegaan, Alfred en JanMaarten en ikxa0 zijn heerlijk onze rondes gaan schaatsen over prachtig glijijs en na n anderhalf uur brak de zon ook nog eens door en werd het een prachtige schaatsdag. Na 65 km vond ik het welletjes en na n vekwikkendexa0 douche nog n smakelijke lunch naar binnen gewerkt .En daarna werd ik door HenkJan uitgenodigd om n rondje Kleiduiven te gaan schieten bij buurman DorhoutMees . Nou dat was een heel leuke ervaring want dat had ik nog nooit gedaan en het ging niet eens zo slecht ook .toen weer net voor de file s naar huis gereden en gaan morgen het nog eens dunnetjes over doen en dan verwacht ik dat het gezellig druk gaat worden want ik heb al van enkel;e gehoord dat ze ook gaan .dus word vervolgd …….

FlevOnice opening 18-11-2011

FlevOnice ,another day in Paradise

Vandaag nog eens terug gegaan naar FlevOnice nu was Jeen Visser de enige liefhebber die mee wilde rijden en we hebben genoten van een prachtige lentedag waar op je gewoon 5 kilometer door de polder kan schaatsen .Ik ben gestopt naar 85 kilometer , dat vond ik genoeg voor het eerste weekend 150km het is tenslotte pas november en ik hoop en vrees dat de winter nog lang gaat duren.
another day in paradise